Campagne in samenwerking met Ogilvy Social.Lab
IKEA
<>Uitdaging>
Onze focus lag op het creƫren van frisse en eigentijdse beelden voor hun aanstaande 2024-campagne over innovatieve keukenoplossingen. Ondanks dat de locatie nog in ontwikkeling was, hebben we de uitdaging omarmd om de bouwplaatsvibes om te zetten naar een trendy keukensfeer.
<>Aanpak>
In nauwe samenwerking met de styliste van IKEA hebben wij met behulp van flits- en zonlicht het verhaal van Ikea’s creativiteit verteld, ditmaal geconcentreerd op slimme keukens in een compact appartement. Via Photoshop hebben we de aspecten die nog een bouwplaatsgevoel gaven, vakkundig aangepast
<>Uitwerking>
De beelden zullen getoond worden in verschillende magazines en zijn multi-inzetbaar. Zo kan IKEA hopelijk in 2024 mensen overtuigen om een nieuwe keuken te plaatsen.
CREW
- Fotograaf & photoshop
- Johan Van der Hasselt