Gouden Carolus
Het Mechelse bier Gouden Carolus is een grote klassieker onder de sterke bieren. Brouwerij Het Anker wilde een campagne uitrollen die de volkse en authentieke sfeer van het familiebedrijf weerspiegelde.
In nauwe samenwerking met het Mechelse familiebedrijf besloten we fotografie en video te laten draaien rond ‘Gouden Momentopnames’. Mooie momenten die je deelt met vrienden en familie, met een Belgische (en Mechelse) toets. Enerzijds legden we de nadruk op het gevoel van menselijke verbinding, spontaniteit en goed gezelschap. Anderzijds moesten de beelden mensen ook echt ‘goesting’ doen krijgen in een frisse pint.
Het doel was herkenbare video’s en foto’s te creëren die gezelligheid en menselijke connectie uitstralen. Alles draait rond dat perfecte ‘gouden moment’ wanneer je samen een Gouden Carolus deelt.
We creëerden ook kwalitatieve packshots die in de AIKON-studio gefotografeerd werden. Er werd extra aandacht besteed aan de nabewerking zodat het bier er ‘krakend fris’ uitzag en de unieke, smakelijke kleuren volledig tot hun recht kwamen.
Graag heffen we het Gouden Carolus glas voor het marketingteam en de bemanning van Het Anker om hen te bedanken voor een plezante en succesvolle samenwerking!
RESULTAAT
CREW
- Regisseur / DOP
- Laurens Van Hove
- Producer
- Arno Costima
- BTS fotograaf
- Gill Vloeberghs
- Gaffer
- Pieter Claessens
- Visagiste
- Nicky de Kraker
- Set dresser
- Lies Van Driel
- Productie-assistenten
- Johannes Goovaerts, Teun van den Neste, Aideen Vandewalle en Warre Verhaeghe
- Sounddesign
- Leander Leenders
- Color grading
- Xavier Dockx