Zorgcentra na Seksueel Geweld
Voor een delicaat onderwerp zoals seksueel geweld is een beeldtaal die ver afstaat van traditionele reclame essentieel. Eerlijkheid, authenticiteit en echtheid zijn van het grootste belang uit respect voor dit gevoelige thema. . In een campagne voor CPVS-centra is oprechtheid onontbeerlijk. Het doel is authenticiteit, vandaar dat we echte professionals uit de CPVS-centra willen fotograferen, geen acteurs.
Zwart-witfotografie biedt ons de mogelijkheid om terug te gaan naar de essentie en rauwe emoties over te brengen. Het is authentieker door een andere benadering, die dieper geworteld is in de realiteit. Bovendien onderscheidt zwart-wit zich van andere reclame-inhoud en wekt het een gevoel van geruststelling en echtheid op.
Door echte professionals uit de CPVS-centra te fotograferen, versterken we het geloofwaardige en oprechte karakter van de campagne, terwijl we tegelijkertijd een onderscheidende en geruststellende sfeer creëren binnen het reclamelandschap.
CREW
- Regisseur
- Arno Costima
- DOP
- Laurens van Hove
- Producer
- Arno Costima
- 1st AC
- Pieter Claessens
- Gaffer
- Patrick Haegeman
- Klankman
- Laurens Desmet
- Productie assistent
- Zoë De Leeuw
- Make-up
- Sarah De Graef
- Styliste
- Nele Van Den Broucke
- Monteur
- Jochen Fuchs
- Fotograaf
- Johan van der Hasselt